muslimah

Selasa, 7 Julai 2015

Bismillahirrahmanirrahim….

Dalam beberapa hari je lagi ramadhan bakal meninggalkan kita,, dan dalam masa tu aku masih berusaha untuk mencari bantuan untuk elmo,, memang.. bukan nye banyak sangat kos dia,, tapi aku tak mampu,, yang aku mampu sekarang ni Cuma jaga dia,, tapi tanpa ubat yang sepatutnya tak boleh juga.

"Hello,, ni cik isma ke? Macam mana keadaan elmo ,, boleh cerita sikit tak.." 

‘Memang kene kol  dr. Vet  tu , tapi tak sangka pulak dia yang kol, ye la kekadang masalah datang tanpa kita duga, Elok keluar rumah nak beli barang dapur sekali nak beli topup sebab lama dah tak topup ni cuma guna hotspot/ wifi je, kedai topup pulak tak buka, balik rumah dalam keadaan yang agak rasa serba salah sebab kene kol orang tapi tak boleh.. tapi.. tiba2,, henfon berbunyi.. Dr Vet yg kol.. Alhamdulillah.. syukur sangat.
Alhamdulillah dr kol sebab Elmo dah dapat orangyg sudi membantu, Terima kasih Ya Allah dan terima kasih juga Puan kerana sudi, dengan doa dan harapan semoga bulan yang berkat ini menambahkan lagi rezeki Puan tu dan menyenangkan apa yang sulit baginya. Amin.

Semalam Elmo pergi klinik atas arahan dr.vet untuk pastikan bahawa elmo masih boleh menerima rawatan dengan ubat sporonox atau tidak.. Tawakal je sebenarnya.. bila dr.vet ipoh cakap boleh.. maknanya harapan elmo untuk sembuh tu ada In Sya Allah.Berat Elmo pun dah kurang, Semalam timbang 3 kg je. Ya Allah.. sembuhkanlah Elmo.. Sesungguhnya itu yang aku harapkan.
Rasanya dalam hati elmo tu mesti dia pun rasa syukur sebab ada yang sudi bantu dia.
Keadaan Elmo sekarang kesian juga, sebab luka tu dah ada di kaki dia.
Nanti senang2 boleh amik gambo Elmo sekarang, manalah tau boleh jadi bukti satu hari nanti…

Sayang Elmo ketat2..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan