muslimah

Selasa, 14 Julai 2015

Sporanox @ itraconazole

بسم الله الرحمن الرحيم. .
الحمد لله رب العالمين. ..
Syukur kehadrat ilahi... salah satu ubat untuk elmo dah pun tiba... dalam masa 42 hari ni aku x boleh leka untuk elmo... jangan putus ubat...
إن شاء الله
..sedaya upaya aku akan cuba untuk bagi ruang dan masa untuk dia...
Ramadhan dah makin sangt melabuhkan tirai...
Sayu rasanya... walaupun hadirmu seketika.. tetapi kenangan itulah yang paling bermakna...
Aku cuba untuk kekalkan apa yang aku dah lakukan sekarang ni... cuma memohon yang maha esa tetapkan hati ini dan jangan dibolak balikkan... amin...
Untuk elmo... akk harap .. kita doa.. dan kita tawakal ye saayang... semoga kita sama2 kuat dan tabah untuk harung dugaan Allah...
Aku redha atas segalanya...
Mohon semangat dan kederat ku sentasa ada..
Amin...

Hati tersenyum seketika..
Jam 6 pagi 15 july...
Nak siap2.. nak p keja.. ☺

Tiada ulasan:

Catat Ulasan